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Definizione del messaggio (Conway Stewart)
Nonostante la presenza sul mercato di ditte già affermate come la [[Onoto]] e la [[Swan]] e l'assenza nell'azienda di una specifica capacità di innovazione tecnologica, Jarvis e Garner dimostrarono di avere buone capacità imprenditoriali, ed identificarono con chiarezza il posizionamento che la loro azienda avrebbe dovuto avere sul mercato: puntare alla produzione di massa di un prodotto affidabile a costi contenuti, per poter rispondere alle crescenti richieste ed allargare il mercato, un posizionamento che non cambierà mai nella storia dell'azienda.
TraduzioneDespite the presence on the market of already well established companies like [[Onoto]] and [[Swan]], and in the absence of specific skills in the technological innovation field, Jarvis and Garner proved to have good business skills, and identified for the best the market positioning of their company. They concentrated into the mass production of a reliable product sold at a lower cost than competitors, in order to meet the growing demand and enlarge the market, a position that will not change in the history of [[Conway Stewart]].

Despite the presence on the market of already well established companies like Onoto and Swan, and in the absence of specific skills in the technological innovation field, Jarvis and Garner proved to have good business skills, and identified for the best the market positioning of their company. They concentrated into the mass production of a reliable product sold at a lower cost than competitors, in order to meet the growing demand and enlarge the market, a position that will not change in the history of Conway Stewart.